^На початок

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Завдання ліцею навчити жити!

Виховання вирішує долю людини!

Ми творимо Людину!

Освіта скарб, ми ключ до нього!

Навчаємо розумом, виховуємо серцем!

Практичний психолог Полтавського професійного ліцею транспорту

shevchuk

 Шевчук Оксана Олександрівна

Методична проблема, над якою працює психолог: 

 «Формування в учнів ліцею відповідального ставлення до власних вчинків, подолання конфліктних ситуацій в групах та поза її межами».

Основні види роботи практичного психолога:

  • психодіагностична;
  • консультаційна;
  • психологічна просвіта;
  • корекційно-відновлювальна та розвивальна;
  • навчальна діяльність;
  • зв'язки з громадськістю.

Робота психолога спрямована на:

  • створення психолого-педагогічних умов для повноцінної реалізації особистісного, інтелектуального й фізичного потенціалу учнів ліцею;
  • психологічне забезпечення професійної діяльності педагогів та адміністрації ліцею;
  • підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, батьків, педагогічних працівників;
  • створення психолого-педагогічних умов для виховання учнівської молоді та психологічний супровід статевого виховання підлітків;
  • збереження психічного здоров’я учнівської молоді, розв'язання специфічних вікових проблем учнів, протидія девіантним тенденціям у їх поведінці.

Напрямки роботи психолога:

  • Поширення фактичних знань. Профілактична робота полягає в наданні підліткам і молоді об'єктивної, коректної, емоційно нейтральної інформації щодо ризикованої поведінки для забезпечення можливості вільного, свідомого вибору свого способу життя.
  • Навчання асертивній поведінці, де робота спрямована на розвиток в учнів умінь задовольняти свої потреби і вирішувати проблеми за будь-яких обставин позитивним чином, особливо у спілкуванні і взаємодії з іншими людьми.
  • Орієнтація учнів на формування навичок здорового способу життя (профілактика тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії; застосування  тренінгів з розвитку навичок прийняття рішень, захисту від психологічного тиску з боку однолітків і т.п.).

Психолог ліцею використовує такі види роботи:

  • тренінгові заняттяз учнями;
  • ділові ігри, які допомагають розв'язувати різноманітні завдання і є формою навчання;
  • бесіди, лекції, які розраховані на опрацювання комплексу важливих і актуальних питань щодо здорового способу життя та профілактики насильства і жорстокості серед підлітків;
  • дослідження щодо обізнаності здобувачів із проблемами насильства в учнівському середовищі.

Війна принесла випробування у наше життя. Втім, наш вибір – вистояти, перемогти й відродитися. А для цього нам необхідна психологічна стійкість – індивідуальна і колективна. Це те уміння, яке дозволить пройти крізь усі випробування, залишаючись людьми світла, правди й любові, зберігаючи, відновлюючи та плекаючи при цьому наше психічне здоров’я, особистісну цілісність та зріст, наші соціальні зв’язки.