Керівництво навчально-виробничим процесом здійснює заступник директора з навчально-виробничої роботи  Данілець Євген Олександрович.

   Ліцей у своїй діяльності дотримується законності, державної дисципліни і керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Положенням про професійно-технічний навчальний заклад», «Положенням про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах», нормативно-правовими актами  Міністерства освіти і науки України, іншими законодавчими актами України та власним Статутом.

   Полтавський професійний ліцей транспорту здійснює підготовку кваліфікованих робітників  залізничного та автомобільного транспорту, електротехнічного виробництва, металообробки, громадського харчування, комп’ютерних технологій для ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», виробничих підрозділів Південної залізниці: «Локомотивного депо Полтава», «Моторвагонного депо  Полтава», «Вагонного депо Полтава»,  виробничого підрозділу "Полтавська вагонна дільниця філії "Пасажирська компанія", ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА», ПРАТ «Полтава-Авто» та інших підприємств міста і області.

      

   Підготовка фахівців в ліцеї здійснюється за державним замовленням, переважно за складними та інтегрованими професіями, що значно  підвищує їх попит на ринку праці.

   У приміщеннях навчального корпусу обладнано  13 профільних кабінетів, 6 лабораторій, 7 майстерень. Навчальні кабінети і лабораторії обладнані відповідними засобами навчання та інструментами.

2 l   3 l   4 l

5 l   6 l   7 l

   У ліцеї здійснюється ступеневе професійно-технічне навчання учнів. Кожний ступінь навчання визначається теоретичною та практичною завершеністю і підтверджується присвоєнням випускникам робітничої кваліфікації відповідного розряду. 

8 l   9 l   10 l

11 l   12 l   13 l

14 l   15 l   16 l 

   Зміст і обсяг навчально-виробничого процесу, терміни навчання визначаються робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами.

   Основними формами теоретичної підготовки є:
• різні типи уроків, лекції, теоретичні семінари, практичні семінари, лабораторно-практичні заняття ;

• індивідуальне заняття учнів;
• консультації;

• виконання учнями, слухачами індивідуальних завдань (реферат, курсова робота,  випускна та проміжна етапнакваліфікаційна робота, дипломна робота);
• навчальні екскурсії;
• інші форми організації навчання.

17 l   18 l   19 l

20 l   21 l   22 l

   Професійно-практична підготовка складається з виробничого навчання, виробничої, переддипломної (передвипускної) практики і проводиться у навчально-виробничих майстернях,  а також на робочих місцях  виробничих підприємств.

   Виробниче навчання включає:
• навчання учнів у навчально-виробничих майстернях,  де вони послідовно набувають первинні професійні уміння і навички виконання робіт;
• навчання учнів, слухачів безпосередньо на підприємствах,  де вони, в складі навчальних груп та учнівських бригад під керівництвом майстрів виробничого навчання послідовно закріплюють одержані первинні професійні уміння та навички, навчаються використовувати сучасну техніку, механізми та інструменти, набувають потрібних практичних навичок самостійно та якісно виконувати роботи, передбачені робочими навчальними планами.

23 l   24 l   25 l

26 l   27 l   30 l

 Належний рівень підготовки учнів підтверджується участю їх в олімпіадах та конкурсах, STEM-проєктах, конкурсах професійної майстерності.