^На початок

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Завдання ліцею навчити жити!

Виховання вирішує долю людини!

Ми творимо Людину!

Освіта скарб, ми ключ до нього!

Навчаємо розумом - виховуємо серцем!

Погода в Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Мета: Забезпечити гнучку взаємодію учасників навчального процесу, дозволити своєчасно отримувати в будь-який зручний для учнів час, навчальну інформацію, консультації, поради і оцінки від викладача, який територіально віддалений.

Планований результат: Підвищення ефективності навчального процесу, підвищення зацікавленості учнів та якості їх знань.

Кінцеві користувачі: викладачі, майстри в/н та учні навчального закладу.

Тип проекту: практико - орієнтований.

Час роботи: довготривалий (І етап – 2015 рік – запуск системи дистанційного навчання та апробація дистанційного тестування; ІІ етап –2016 рік – Інтегрування використання електронних підручників з методами дистанційного навчання в модульному об’єктно-орієнтованому середовищі Moodle.)


Етапи проекту:
І етап

   1. Встановлення та налагодження системи Moodle.
   2. Адаптація системи дистанційного навчання з діючим сайтом ліцею.
   3. Реєстрація викладачів та ознайомлення з інтерфейсом системи.
   4. Індивідуальна робота викладачів по наповненню системи тестовими завданнями.
   5. Реєстрація учнів навчальних груп.
   6. Презентація середовища та проведення пробних тестувань.
   7. Оцінка ефективності використання системи Moodle для самопідготовки та самоконтролю учнів.

ІІ етап
   1. Підготовка і систематизація матеріалів для наповнювання середовища.
   2. Налагодження взаємозв’язку між електронними засобами навчання та системою дистанційного навчання Moodle.
   3. Аналіз якості знань учнів після впровадження в навчальний процес одночасного використання електронних засобів навчання та системи дистанційного навчання.
   4. Оцінка ефективності використання інтегрованої системи.
   5. Звіт про оцінку реалізації проекту.

Очікувані результати:
   1. Формування комплексу матеріалів, що сприяють розвитку ефективності самопідготовки та самоконтролю учнів.
   2. Розробка та вдосконалення методики використання інформаційно-комунікаційних технологій під час підготовки фахівців з робітничих професій.
   3. Підвищення якості знань з визначених професій.
   4. Залучення педагогічних працівників ліцею до використання інтегрованої системи навчання.

Автори проекту:

   Данілейко А.Г. – майстер в/н, викладач спецдисциплін з професії «Оператор комп’ютерного набору»
   Данілець Є.О. – майстер в/н, викладач спецдисциплін з професії «Оператор комп’ютерного набору»
   Сінтяй П.Л. – викладач спецдисциплін з професії «Помічник машиніста електровоза»