^На початок

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Завдання ліцею навчити жити!

Виховання вирішує долю людини!

Ми творимо Людину!

Освіта скарб, ми ключ до нього!

Навчаємо розумом - виховуємо серцем!

Погода в Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ОПИС МЕТОДИЧНОГО ПРИЙОМУ «ШТУРМ ЗНАНЬ»
та приклад його підготовки для навчання учнів по професії: слюсар з ремонту рухомого складу (та іншим слюсарним професіям).


   Для використання цього прийому необхідно виготовити картки із запитанням по всіх предметах профтехциклу, спеціального циклу і виробничого навчання. Картки мають бути виготовлені таким чином, щоб мали запитання і відповідь, але в формі питання. Одна картка повинна відповідати другій повністю. Для того, щоб учні не запам’ятовували картки, запитання в них слід чередувати (переміщати).
   Для зручності картки мають номер, але насправді це код, який при нескладних арифметичних діях перетворюється в число. Картки, які відповідають одна одній мають однакове число.
   Використовувати цей прийом краще при підготовці учнів до випускних кваліфікаційних екзаменів на третьому курсі, при проходженні виробничого навчання, але як показує досвід можна використовувати картки для опитування починаючи з другого півріччя першого курсу, що стимулює учнів до вивчення тем, які вони ще не вивчали.
   Використання цього прийому дозволяє не тільки перевіряти знання учнів, а й нагадувати учням пройдені теми по предметам, згадати всі знання. Учні, які погано вивчили деякі теми, мають можливість вивчити (повторити) основні питання з усіх тем і підготуватися до здачі екзамену.

2

   Зручність цього методу полягає в тому, що майстер має можливість працювати (навчати) з учнем де завгодно, де він його зустрів: по місцю знаходження, практики, в ліцеї, на вулиці. Для цього не потрібно ні ручки, ні аркуша, ні паперу. Майстру необхідно мати лише картки, які можна носити з собою. Використовуються вони так: майстер пропонує учневі декілька карток, учень вивчає питання в цих картках і знаходить відповідні картки із загальної кількості карток, якщо йому це вдається, він формулює відповіді. Таким чином учні повторюють вивчені теми і в їхній пам’яті відновлюються знання. Якщо учень не знає деякі відповіді, він знаходить відповіді по одному, двом питанням, інші відповіді учень прочитає в картці. Таким чином учень вивчає (повторює) відповіді. При систематичному використанні цього методу (карток), учні запам’ятовують всі відповіді на питання. Таким чином, навіть учнів, які мали слабкі знання, можна підготувати до пристойного захисту, здачі екзамену.