^На початок

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Завдання ліцею навчити жити!

Виховання вирішує долю людини!

Ми творимо Людину!

Освіта скарб, ми ключ до нього!

Навчаємо розумом - виховуємо серцем!

Погода в Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

   Сучасні реалії освіти все більше вимагають, шукати ефективні методи організації навчальних занять з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Такі методи повинні забезпечувати, з одного боку, гнучку взаємодію учасників у навчальному процесі, дозволяти своєчасно отримувати в будь-який зручний для учнів час, консультації, поради і оцінки від викладача, який територіально віддалений, а з іншої сторони - здійснення обов'язкового використання інтерактивних форм організації навчання. 
   При вирішенні цього завдання можуть допомогти системи дистанційного навчання, які вже використовуються в світовій практиці, наприклад Moodle.
   Moodle (модульне об’єктно-орієнтоване середовище дистанційного навчання) — безкоштовна, відкрита (Open Source) система дистанційного навчання (СДН). Moodle дозволяє створювати курси і web-сайти, які базуються на Іnternet. Moodle перекладена на десятки мов, в тому числі на українську. Система використовується у 175 країнах світу. Головним розробником системи є Martin Dougiamas з Австралії. Цей проект є відкритим, у ньому бере участь велика кількість інших розробників. Система знаходиться в постійному розвитку.
   В Полтавському професійному ліцеї транспорту традиційно використовували програму Конструктор тестів для проведення тестування учнів з використанням ПК. Але ці тести можна використовувати тільки під час занять в комп’ютерному кабінеті. Тому, вивчаючи досвід інших навчальних закладів, ми вирішили в цьому навчальному році запровадити на базі власного сайту систему дистанційного навчання.
   В процесі ознайомлення з системою Moodle ми зрозуміли, що система тестування цього середовища більш гнучка і має цілий ряд переваг перед звичайним конструктором тестів, серед яких є інтуїтивно зрозумілий веб-інтерфейс з набором потужних інструментів, які вільно використовуються для спілкування учнів з викладачами.
   Ця система дозволяє учням, які пропускають заняття самостійно опановувати пропущений матеріал та пройти самоперевірку знань, а також підтвердити свої знання шляхом проходження тестів дистанційно з регістрацією результатів в системі.
   У Moodle для курсу існує загальний список тестових питань (банк питань), які належать до ієрархічно впорядкованих категорій. З питань курсу можна комбінувати різні тести.
   Питання зберігається один раз, і якщо воно змінюється у списку питань курсу, то змінюється і відповідне питання тесту, що автоматизує роботу викладача.

1

Вчитель має можливість:

  • створювати всі види ресурсів та елементів курсу, які пропонує система MOODLE;
  • обмежувати ліміт часу доступу студентів навчальних предметів;
  • приводити у відповідність записи студентів, корегувати записи учнів та писати відгуки про їх роботу;
  • організовувати форуми, онлайн консультації і тощо.

Після процедури авторизації кожному учню надаються наступні можливості системи:

  • огляд дидактичних матеріалів (курс програми, інформація про критерії для рейтингу результатів виконаних завдань, методичні розробки, література, інтерактивні презентації та перелік індивідуальних завдань);
  • виконання завдань, що вимагають текстової відповіді, направлення звіту учня, який навчається за межами MOODLE або відправлення вчителю файлу зі сканованим матеріалом виконаних вправ;
  • перевірка особистих знань шляхом проходження тематичного комп’ютерного тестування у начальному або контрольному режимах;
  • перегляд різних повідомлень, списку майбутніх подій і журналу оцінок;
  • дискутування у віддалених опитуваннях, форумах, тощо.

   Ідею використовувати систему Moodle одночасно підтримали декілька викладачів спецдисциплін з професій Оператор комп’ютерного набору та Помічник машиніста електровоза. Роботу почали з введення тестів, для самопідготовки та самоконтролю учнів з основних тем предметів. 

   По спецдисциплінах «Будова, експлуатація та ремонт електровоза», «Автогальма» та «Правила технічної експлуатації рухомого складу» з початку 2015-2016 року та на протязі 2016-2017 року активно запроваджено використання системи Moodle викладачами спецдисціплін Сінтяй П.Л. та Добропас І.В..

   Доступ до системи можливий за посиланням: http://nkk.pplt.poltava.ua/ або з меню Учням/Віртуальні курси

   Ця система контролю знань учнями ліцею дала можливість:
Учням:

  • Самостійно відповідати на поставлені запитання частково користуючись всіма наявними засобами навчального матеріалу, як-то, конспект, підручники, інструкції, та власне свої знання по даному предмету;
  • Активно включатись в вивчення даної теми по предмету через відповіді по тесту;
  • Відповідати по тесту в вільний та зручний для себе час;
  • По можливості з дозволу викладача –надати відповідь по тесту за допомогою двох спроб, що дає можливість познайомитись з тестом, визначити для себе слабкі місця, та заповнити прогалини в знаннях і в другій спробі підвищити свій же результат відповіді.
  • Тест стимулює учня залучити до відповіді інші джерела знань тоб-то надає можливість самостійно навчитись працювати з книгою, підручником, інструкцією;
  • Тест стимулює учня покращити свій результат в відповідях на уроках, контрольних та тестах, які проходять під час навчання (викладач має змогу надати дві або три спроби відповіді на тест);
  • Тест надає можливість учневі в подальшому навчанні бути готовим до жорстких часових рамок, коли необхідно за короткий час визначитись з відповіддю (викладач має змогу надати визначений час для відповіді по тесту).
  • Учень сам має можливість відповідати по тесту на ті питання, які визначає для себе, як ті на які він сам знає відповідь, та ті питання, які потребують додаткового пошуку в підручнику, конспекті і т.п.

Викладачу:

  • Розширити матеріал вивчення предмету;
  • Підвищити якість знань за рахунок опанування учнями самостійно усувати прогалини в знаннях, після хвороби, пропусків по поважних причинах, так, як з групою уже вивчається наступний матеріал вивчення предмету;
  • Можливість визначити рівень знань учнів не тільки по предмету, а і по вмінню працювати з додатковими джерелами знань;
  • Можливість надати учням без затрат часу свого та викладача, а в зручний для себе час додатково відповісти на заданий тест і покращити свою оцінку по вивченій темі;
  • Можливість викладачу залучити учнів до читання книг підручників та інструкцій;
  • Можливість використання матеріалів електронної бібліотеки на сайті училища.