^На початок

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Завдання ліцею навчити жити!

Виховання вирішує долю людини!

Ми творимо Людину!

Освіта скарб, ми ключ до нього!

Навчаємо розумом - виховуємо серцем!

Погода в Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

   4 січня 2017 року в Полтавському професійному ліцеї транспорту проходили традиційні педагогічні читання, метою яких було:
- пошук ефективних технологій і методик навчання, виховання, розвитку, орієнтованих на результат;
- обмін педагогічним досвідом та удосконалення навчально–методичної, наукової та творчої співпраці з колегами.
   На початку педчитань були підведені підсумки впровадження інноваційного проекту «Я навчаю себе сам» (Данілейко А.Г., Данілець Є.О.).

1

   Увазі присутніх були також представлені доповіді на теми:
«Впровадження інноваційних технологій в навчальному процесі»(Орлова А.В).

2

«Міжпредметні зв'язки на уроках природничо – математичного циклу» (Леус С.І.).

3

«Виховні моменти під час проведення уроку» (Добропас І.В.).

4

«Застосування методу проектів при викладанні фізики» (Ткаченко Ю.О.).

5«Індивідуальний підхід до учнів при вивченні математики» (Джепа В.О.).

6«Обережно – стрес» (Литвишко Т.П.).

7   Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення між викладачами та майстрами в/н, так як підготовлені теми для виступів є досить актуальними. Доповідачі ділилися досвідом роботи із запропонованих тем, використовуючи мультимедійні засоби, а всі присутні обмінювалися думками, щодо значення і користі проведених заходів.

   В січні 2016 року в ліцеї відбулися традиційні педагогічні читання. В рамках яких тренером Коваленко Л.В. проведено тренінг для підвищення рівня медіаграмотності педагогічного колективу.

1

   Програма «Проект медіаграмотності для громадян» виконується за підтримки Міністерства закордонних справ та міжнародної торгівлі Канади (DFATD Canada) у партнерстві трьох організацій: Академія української преси, IREX та Stop Fake.
   Метою заняття було формування стійкої позиції щодо неправдивої (дестабілізуючої) інформації.
   Учасники мали можливість:
- продемонструвати вміння розпізнати правдиві або неправдиві сюжети новин;
- на прикладах побачити «прозорість» викладу інформації в телевізійному просторі;
- обговорювати правдивість заголовків в Інтернеті та друкованих виданнях;
- ознайомитися із розповсюдженими прикладами маніпуляції інформацією.

2

   Педагогічні працівники із зацікавленістю долучилися до обговорення такої актуальної в наш час теми.

   

   Педагогічні читання - одна із традицій та невід’ємна частина методичної роботи нашого ліцею.
  Метою заходу є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення навчально-виробничого та виховного процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів, сприяння творчому та професійному розвитку викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів та керівників гуртків, поширення перспективного досвіду в педагогічній діяльності.
   Цьогорічні педагогічні читання, які проходили 8-9 січня 2015 року, пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, так як тема педагогічних читань була вибрана актуальна – «Реалізація інноваційних форм на уроках теоретичного та виробничого навчання для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників»
   При підготовці та проведенні педагогічних читань панувала творча атмосфера, педпрацівники активно обговорювали проблемні питання, висвітлені під час заходу. Заслухані доповіді були оформлені та здані в методкабінет ліцею. Теми доповідей педагогічних читань є досить актуальними для нашого навчального закладу. Доповідачі творчо підійшли до організації своїх виступів: опрацювали додаткову літературу, скористалися Інтернет-ресурсами, застосували інформаційні технології, у педагогів-початківців спостерігався зв'язок з досвідченими колегами.

 Теми доповідей

1. Використання в навчальному процесі інноваційних технологій навчання. Доповідач: Нєвєдрова Л. В. 

1

2. Використання електронного тестування як засобу підвищення ефективності закріплення нових знань. Доповідач: Сінтяй П. Л. 

2

3. Використання ІКТ в процесі викладання предметів професійно-теоретичної підготовки як один із шляхів інтеграції змісту освіти. Доповідач: Качалка О. С. 

3

4. Інтернет – помічник чи ворог у підвищенні ефективності навчального процесу. Доповідач: Данілець Є. О.

4

5. Використання інтерактивних методів навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу. Доповідач: Височина З. О. 

5

6. Класифікація та використання тестів на уроках математики. Доповідач: Джепа В. О.

6

7. Бінарні уроки - шлях реалізації інтегрованого навчання. Доповідач: Орлова А. В. 

7

8. Сутність поняття «Метод проектів» у сучасній педагогічній науці та використання проектної технології на уроках географії. Доповідач: Іванчук Н. М.

8

9. Реалізація методів зацікавлення та активізація учнів на уроках української мови та літератури. Доповідач: Ярош Л. В. 

9

10. Творче використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально – виробничій діяльності учнів. Доповідач: Дебре О. С.

10